Binnenrommelmarkten

Foto's gemaakt tijdens binnenrommelmarkt van oktober 2012 klik hier.
 
Datums binnen rommelmarkten seizoen 2017-2018:
 
U kunt ook digitaal aanmelden klik hier!
Als u het formulier invult voor de binnenrommelmarkten en op verzenden klikt dan krijgt u hierna van ons een bevestiging met daarin wat er moet gebeuren om het definitief te maken
 
2017
 
 
2018
 
 
 
 
 
 
 
 
 Januari
 13  
 Mei
 12  
 Oktober
 7  
 Februari
  10  
 
 
 
 November
 4  geen plek voor rek meer
 Maart
 10  
 
 
 
 December
 2  
 April
14  
 
 
 
 
Per reservering kan er maximaal drie tafels gereserveerd worden.
Denk er wel om vol is vol. Maximaal kunnen we 100 tafels verhuren per rommelmarkt.
We kunnen niet meer tafels kwijt in de gehuurde zalen van de Kiekmure.
 
De binnen rommelmarkten worden op zaterdag georganiseerd in de Kiekmure te Harderwijk.
Markt wordt gehouden in de benedenzalen A-B-C-F van de Kiekmure.
Aanvang: 9.00 - 14.00 uur en bezoekers hebben vrij toegang.
We gaan het nieuwe seizoen van start in het nieuwe pand van de Kiekmure. Vanaf nu is het niet meer mogelijk om iets op te hangen op welke manier dan ook. Alles is nieuw en dat willen we graag zo lang mogelijk houden. Luistert u niet naar de organisatie of de beheerder van de Kiekmure dan kunnen we u verwijderen vande markt.
 
Kosten voor huur tafels (1.20 bij 0.80 cm) zijn voor leden € 5,00 per tafel en voor niet leden € 7,50 per tafel.
Ook is het mogelijk om een plek te huren voor een kledingrek (dit rek moet u zelf meenemen). Kosten hiervan zijn € 2,50 per plek.
Maximaal is er ruimte voor 8 rekken per markt. Rek mag niet groter zijn dan 90 cm.
 
Op onze rommelmarkten mogen geen restpartijen, geen nieuwe spullen verkocht worden en is ook niet bestemd voor handelaren.
 
De organisatie van de rommelmarkten is in handen van Theo Goosen tel: 06-14403745.
Reserveren of informatie kunt u ook krijgen via de mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. .
 
Enkele regels waar u rekening mee moet houden als u tafels reserveert:
 
 
- Leden van de vereniging kunnen zich opgeven na ontvangst van de aktiviteitenlijst.
  Tot 1 september hebben zij de kans om tafels te bespreken. Vanaf 1 september mogen ook niet leden tafels reserveren.
- Bespreken van tafels kan voor het hele seizoen en op ieder moment mits er nog tafels vrij zijn.
- Door de eindtijd van de markt mag er niet eerder dan 14.00 uur begonnen worden met inpakken.
- Sinds enkele jaren dient er van te voren betaald te worden en wel veertien dagen voor dat de markt plaats vindt.
   Dit kan gedaan worden via de Rabobank of ING rekening van de vereniging of contant bij T. Goosen.
- U bent zelf verantwoordelijk voor het op tijd betalen van de besproken tafels voor een rommelmarkt die u besproken heeft.
- Niet op tijd betalen betekend dat de tafels aan een ander gegeven wordt die op dat moment op de wachtlijst staat.
- Na bespreken van de tafels ontvangt een ieder een overzicht van hetgeen er besproken is en voor welke datum de betaling binnen moet zijn. U bent hier zelf verantwoordelijk voor.
- Wanneer u voor meerdere markten bespreekt moet u ervoor zorgen dat de eerste markt waar u staat op tijd betaald wordt. Op deze markt kunt u dan weer de volgende markt betalen welke u dan weer besproken heeft. En zo iedere keer weer opnieuw dezelfde procedure.
- Er wordt geen geld terug gegeven als er een markt afgezegd wordt om welke reden dan ook. Het dan al betaalde geld blijft staan tot een volgende markt die dan door u is geboekt. Afzeggen van een markt kan tot uiterlijk de donderdag voorafgaan dvan de markt waar het om gaat.
- Niet opkomen dagen op een markt zonder bericht betekend dat u, uw geld kwijt bent wat de reden ook is achteraf. Even bellen of een sms'je sturen naar 06-14403745 is een kleine moeite. Als u op de dag zelf afbelt dat u niet komt bent u het geld kwijt en krijgt u niks terug.
- Wij zijn als organisatie niet aansprakelijk voor spullen die gestolen zijn en ook niet bij ontsaande misverstanden tussen u en de koper als er iets verkocht is bemoeien wij ons er niet mee. U dient dit zelf op te lossen. U bent verantwoordelijk voor de spullen die u aanbied.
- Heeft u niet op tijd betaald maar wel gereserveerd en niet afgezegd op welke manier dan ook zult u toch de kosten moeten betalen die afgesproken zijn. U krijgt als het niet is gedaan hier een rekening van.
 
Als er een markt volgeboekt is zullen we dat zo snel mogelijk achter de datum vermelden. Wel kunt u zich op een wachtlijst laten plaatsen voor het geval er iemand om welke reden dan ook afzegt. Er wordt dan iemand van de wachtlijst gebeld en die kan dan de vrij gekomen plek nemen. Dus mocht een markt volgeboekt zijn laat u dan op de wachtlijst plaatsen uit ervaring weten wij dat het nog wel eens gebeurd dat er iemand zich afmeld.
 
Voor opgave en info stuurt u een e-mail en dan zal dhr. Goosen u laten weten of er nog plek is. als dit zo is zal u een bevestiging ontvangen met daarop alle gegevens wat er moet gebeuren om het definitief te maken.
Ook voor het plaatsen op de wachtlijst kunt u hier terecht. Wij rekenen erop dat een ieder die zich opgeeft voor de markt of de wachtlijst dit goed opschrijft in zijn agenda. Mocht er iets veranderen in uw agenda meld u zich dan af dit voorkomt veel onnodig te plegen telefoontjes om de vrij gekomen plekken weer te kunnen verhuren.
 
Hieronder kunt u zelf flyers printen die u uit kunt delen.
Ook mag u een mail sturen om ons te helpen reclame te maken Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Wij zorgen er dan voor dat u flyer's in de bus krijgt om uit te delen.
 
Graag aandacht aan hetgeen hieronder vermeld staat.
                                              Hier gaan we ook het nieuwe seizoen mee door.
MEDEDELING AAN ALLE DEELNEMERS VAN DE ROMMELMARKTEN.
               Organisatie bestuur Wijkvereniging Stadsdennen & Frankrijk
 
Voor het eerst op de markt van 23 november 2013 was het mogelijk om aan het eind van de markt als men dat wilde alle kleding, knuffels, schoenen, riemen en alles wat van stof gemaakt is in een zak te doen en te laten staan. De stichting Vasariah haalt deze zakken op en neemt ze mee en zorgt er dan voor dat het bij mensen terecht komt die aan de onderkant van de samenleving leven in Nederland.
 
 
Het gaat niet naar het buitenland maar wordt gebruikt om deze mensen in Nederland zelf te helpen.
 
Tijdens elke rommelmarkt wordt er ’s morgens  langs de tafels gelopen en gevraagd wie er een zak van deze stichting wilt hebben. Naast een zak krijgt u ook deze brief met informatie.
Wij verzoeken u om alleen alles in de zak te doen wat van stof gemaakt is, riemen en schoenen.
Al het andere wat u over gehouden heeft moet u mee naar huis terug nemen. Ook uw kartonnen dozen.
 
Als organisatie hebben we hier goed over na moeten denken omdat we bang zijn dat er weer mensen zullen zijn die echt alles zullen dumpen in de zak die ze krijgen.
Doe dit niet want er wordt alleen gevraagd om stoffen dingen in de zak te doen.
 
Wij willen hier mee doorgaan totdat blijkt dat men zich niet aan de afspraken houdt en dan zullen we er ook direct mee stoppen en zult u alles zelf weer mee naar huis moeten nemen.
 
Dus voor alle duidelijkheid het is een proef.
Mocht aan het eind van de markt blijken dat u niet genoeg hebt aan 1 zak dan kunt bij de organisatie meer zakken krijgen.
 
Brief waar hierover verteld wordt vindt u onderaan in pdf bestand.
 
                  Wij rekenen op uw medewerking,
Attachments:
Download this file (Vasariah spullen meenemen.pdf)Brief Vasariah spullen achterlaten[ ]458 Kb